Precyzyjny obcinacz boczny ULTRA FLUSH o twardości ostrza 55HRC Pro'sKit PM-773 | |||
nr katalogowy: 19214 | |||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Dostawcą przedmiotu jest renomowana tajwańska firma Pro'sKit, szczegółowy opis dostępny jest na stronie producenta tutaj Oferowane narzędzie służy do cięcia drutów i przewodów oraz przecinania i wycinania drobnych elementów plastykowych oraz metalowych w układach i podzespołach elektronicznych i mechanicznych. Ostrze o twardości 55HRC wykonane z hartowanej stali narzędziowej 65CRM posiada profil tnący typu ULTRA FLUSH (najbardziej "ostry" profil zapewniający czyste cięcie przy małym nacisku ale ostrza dość szybko się tępią - dlatego nie należy go używać do cięcia twardych metali) |
|||
|
|||
Narzędzie przeznaczone jest do cięcie elementów plastikowych oraz drutów z metali miękkich (miedzianych, aluminiowych, srebrnych itp.) o średnicy od 0.1mm do 1.3mm. Śruba łącząca ramiona obcinacza ma możliwość regulacji co wydłuża czas eksploatacji narzędzia | |||
|
|||
Małe rozmiary trójkątnych ostrzy tnących, profilowanie oraz precyzyjny szlif umożliwia cięcie gęsto ułożonych przewodów oraz wycinanie z trudno dostępnych miejsc (np. w obwodach drukowanych). | |||
|
|||
Wymiary i profilowanie końcówek tnących przedstawia rysunek poniżej: | |||
|
|||
Rękojeść narzędzia wykonana jest z antypoźlizgowej gumy termoplastycznej (TPR), sprężyna powrotna umożliwia automatyczne rozwarcie szczęk po obcięciu. Obcinacz wykonany jest ze stali narzędziowej, hartowane ostrze ma twardość 55HRC, długość ramion wynosi ok. 10cm. | |||
|
|||
Materiał: stal narzędziowa 65CRM, ostrza szlifowane o profilu ULTRA FLUSH, rękojeść z gumy termoplastycznej (TPR), sprężyna powrotna stalowa Twardośc ostrzy: ok. 55HRC Średnica przecinanych przewodów: metale kolorowe ∅0.1~1.3mm Wymiary (długość/szerokość/grubość): 115/52/12mm Masa: ok. 56g |
|||
|
|||
Adres internetowy: www.stratos.pl E-mail: info@stratos.pl Tel: 22 834-88-30 Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew) Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu |
|||