Tester kolejności rotacji faz oraz obrotów silnika MASTECH MS5900 | |||
nr katalogowy: 19871 | |||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Producentem urządzenia jest renomowana firma MASTECH, opis i specyfikacja dostępna jest na stronie producenta tutaj zaś instrukcja obsługi dostępna jest tutaj. Tester jest profesjonalnym narzędziem instalatorskim posiadajacym funkcje: - testowania prawidłowości wykonania trójfazowej instalacji elektrycznej - bezkontaktowego wykrywania kierunku obrotów silnika elektrycznego - sprawdzania poprawności podłączenia silnika elektrycznego - detekcji pola magnetycznego cewki elektrycznej Podstawowa funkcja - test poprawności wykonania trójfazowej instalacji - wykonywany jest przez podłączenie kabli pomiarowych A, B, C do przewodów fazowych L1, L2 oraz L3 i obserwacji świecenia kontrolek LED. Z tabeli opisowej można odczytać kierunek wirowania faz oraz obecność/nieobecność napięcia faz L1, L2, L3. W razie potrzeby, zamieniając miejscami przewody można zmienić kierunek wirowania. |
|||
|
|||
Tester posiada również rzadko spotykane a czasem przydatne funkcje bezkontaktowego wykrywania kierunku obrotów silnika oraz detekcji pola magnetycznego. | |||
|
|||
Czytelny panel ze wskaźnikami faz i kierunkiem rotacji oraz tabelą opisową, długie (1.5m), czytelnie opisane przewody przyłączeniowe z izolowanymi krokodylami oraz antypoślizgowe tworzywo z którego wykonany jest korpus urządzenia zapewniają wysoki komfort i ergonomię użytkowania. | |||
|
|||
Zakres napięcia wejściowego: 120-400V Zakres częstotliwości: 2-400Hz Pobór prądu : ok. 3.5mA/fazę Długość przewodów pomiarowych: ok. 1.5m Wymiary (długość/szerokość/wysokość): 124/61/27mm Masa: ok. 150g Zasilanie: 9V bateria 6F22 Komplet zawiera miernik, baterię 9V, przewody pomiarowe, futerał, oraz angielsko i polskojęzyczną instrukcję obsługi. |
|||
|
|||
Adres internetowy: www.stratos.pl E-mail: info@stratos.pl Tel: 22 834-88-30 Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew) Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu |
|||