![]() |
|||
Łącznik USB3.2 SuperSpeed+ 10Gb/s 4K/60Hz gniazdo C - gniazdo C | |||
nr katalogowy: 32357 | |||
|
|||
|
|||
|
|||
Standard USB3.2 typ C wprowadzony w 2015 jako modyfikacja USB3.1 zachowuje kompatybilność z USB1.1, USB2.0, USB3.0 i USB3.1 oraz dodaje możliwość przesyłania zasilania o mocy do 100W (tzw tryb Power Delivery), przesyłania sygnałów video oraz przesyłania sygnałów analogowych (Alternate Mode). Dodatkowe funkcje interfejsu USB-C (ładowanie dużym prądem, przesyłanie obrazu oraz sygnałów analogowych) uruchamiane są na drodze negocjacji między połączonymi urządzeniami (o ile posiadają one zaimplementowane te funkcje). Wtyczka USB-C posiada 24 piny, jest mała i symetryczna – daje się wetknąć w obu kierunkach co znacznie ułatwia podłączanie. Aktualnie złącza USB/C występują w większości urządzeń stacjonarnych oraz mobilnych (komputery, laptopy, smartfony, tablety). Oferowany łącznik (gender-changer) służy do połączenia dwóch przewodów USB zaopatrzonych we wtyki USB3.2 typu C. Łącznik moze być również stosowany do zmiany rodzaju typu złącza zakończenia kabla z męskiego na żeński. Łącznik spełnia wymagania standardu USB3.2 gen 1 (transmisja na poziomie 10Gb/s, przesyłanie obrazu 4K/60Hz, przesyłanie zasilania PD 3A) i jest kompatybilny ze standardem USB3.1 gen2. |
|||
|
|||
Uwaga! Przy łączeniu kabli USB-C w celu uzyskania większych długości aby zachowane zostały parametry transmisyjne wymagane jest użycie kabli bardzo wysokiej jakości. Przy gorszych kablach przy łącznej długości powyżej 3-5m należy liczyć się ze spadkiem przesyłanych rozdzielczości oraz prądów ładowania. | |||
|
|||
Obsługiwany standard: USB3.2 gen1, transfer max 10Gb/s, Video max 4K/60Hz, ładowanie max 45W Złącza: 2x USB3.2 typ C żeńskie Kolor: czarny Wymiary (długość/szerokość/wysokość): 28.5/15/7.5mm Masa: ok. 5g |
|||
|
|||
Adres internetowy: www.stratos.pl E-mail: info@stratos.pl Tel: 22 834-88-30 Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew) Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu |
|||